Close

Лекція Сергія Кадуліна (частина друга)

5 березня 2024 року відбулася друга частина онлайн-зустрічі з Сергієм Кадуліним, архітектурним та інтер’єрним фотографом-практиком, випускником Нью-Йоркського Інституту фотографії. Цього разу він поділився зі студентами та усіма присутніми з практичними аспектами роботи фотографа, розкривши секрети успішного ведення бізнесу в цій сфері.

На початку лекції Сергій коротко нагадав основні моменти, озвучені на першій зустрічі. Він підкреслив важливість знання потреб замовників, розуміння ринку, маркетингу та фінансів для успішного старту. Також нагадав, що портфоліо має бути орієнтоване на потенційних клієнтів, а постійне навчання новим навичкам і технологіям є критично важливим. Знання іноземних мов, технологій на базі ШI, вміння створювати якісний відеоконтент – все це фактори конкурентоспроможності у сучасному світі фотографії.

Далі Сергій Кадулін продовжив обговорення ключових аспектів успішної кар’єри в архітектурній фотографії та зосередився на більш практичних аспектах. Сергій підкреслив важливість технічних навичок, таких як обробка кольорів та вміння керування кольором. Також він розкрив особливості роботи фотографа в різних умовах на об’єктах зйомки та поділився власним досвідом адаптації до непередбачуваних та мінливих обставин. Детально розглянув Сергій питання інформаційної безпеки, адже захист авторських прав на фотографії, правильне зберігання даних та обережність при роботі з інформацією є надзвичайно важливими для фотографа.

Окремо спікер зупинився на якостях, які допоможуть фотографу стати успішним у 2024 році. Впертість, стійкість, адаптивність, вміння налагоджувати комунікації, працювати в команді та прагнути до досконалості є одними з ключових, що можуть сприяти успішній кар’єрі. Далі Сергій поділився своїми думками щодо планування діяльності, рекомендуючи чітко визначити цілі та завдання, розробити план дій, оптимізувати робочий час та ресурси, вміти делегувати завдання та постійно самовдосконалюватися.

Важливим аспектом зустрічі стало обговорення екосистеми маркетингу, де Сергій підкреслив значення впізнаваності бренду, його запам’ятовуваності та позитивної асоціативності.

На завершення спікер поділився порадами щодо того, як наразі відбувається пошук фотографа та порекомендував початківцям в галузі фотографії використовувати такі канали, як журнали, професійні конкурси, персональні сайти, рекомендації та соціальні мережі.

Друга частина онлайн-зустрічі з Сергієм Кадуліним виявилась надзвичайно корисною та інформативною. Він поділився цінними знаннями та досвідом, давши слухачам чітке уявлення про те, що потрібно для успішної роботи фотографом у 2024 році.

Дякуємо Сергію Кадуліну за цікаву та інформативну зустріч! Переглянути відеозапис зустрічі можна тут.