Close

Лекційне заняття з участю Олени Голубєвої та Сергія Мельніченка

11 жовтня 2021 року в рамках запланованих навчальних занять за участю зарубіжних науковців та фахівців-практиків для здобувачів вищої освіти 3 курсу відбулося лекційне заняття в рамках дисципліни “Основи комп’ютерної анімації” з участю Олени Голубєвої та Сергія Мельніченка – засновників та керівників анімаційної студії “Червоний собака”. Заняття відбулося в аудиторному режимі. Для тих, хто не зміг потрапити на заняття, була організована інтернет-трансляція. Гості розповіли участникам заняття про свій більш ніж 20 річний досвід роботи у анімаційній галузі. Розповіли про традиційні та сучасні технології створення анімаційних фільмів, програмне забезпечення, “роздинки” та секрети професії. Були озвучені 12 принципів анімації Уолта Діснея та детально розглянуті наступні принципи: стиснення і розтягнення, підготовка або відмовний рух, сценічність, «прямо вперед» і «від пози до пози», накладення дій, накладення рухів, пом’якшення початку і завершення руху, рух по дугам, другорядні дії, таймінг-розрахунок часу, перебільшення-перебільшення, ясний малюнок/чіткі пози, привабливість. Були розглянуті як фізика пов’язана з анімацією, і чим відрізняється рух при ходьбі та при бігу. Також були обговорені дизайн головних героїв та головних злодіїв. Цікаво було дізнатися, що одним з основних інструментів аніматора, який має бути на його робочому місці, є дзеркало, в якому він вивчає свої рухи, міміку, динаміку і потім відтворює у анімаційному контенті. Цікавим та повчальним був блок заняття, присвячений українській анімації. Нажаль, створити сучасний висококласний повнометражний анімаційний фільм без держаної підтримки майже неможливо. Однак, це не означає, що анімаційна галузь в Україні не розвивається. Вона отримує замовлення від геймдеву, кіновиробництва та рекламної галузі, в тому числі, і інтернет-реклами. Анімація – це візуальне відображення змін властивостей одного об’єкту, або набору об’єктів, яке зробить ваші документи більш живими завдяки збереженню дій, які можуть повторюватися за вашим вибором. Вона допомагає візуалізувати зміни в перспективі, зміни у властивостях документа і географічну динаміку. Необхідно використовувати анімацію для розуміння закономірностей, що проявляються в даних з плином часу, і для автоматизації процесів, які повинні бути зроблені при показі точок, що створюються тільки за допомогою наочної динаміки.